Farklılık yaratın - Gazsız kurufasulye :)



Kriz dönemlerinde ucuz gıda, yemek satan restaurantlara ragbet çoğalabilir. Örneğin köfteciler, pilavcılar, kuru fasulyeciler.
Ama bazıları yıllardır süregelen kaliteleri ve farklılıkları sayesinde daha uzun süreli iş yapar.
Bostancı civarından geçerken çektiğim fotografa bakın.
Rumeli kurufasulyecisi farklılık yaratmış ve bunu ilan da etmiş.
Kocaman tabelada "%100 gazsız kurufasulye" diye yazmış.
Şimdi sadece kurufasulyeci yazan lokantalar arasında belirgin bir fark yaratmış.
Gıda sektöründe yeni iş fikirleri arayan veya fikri olupta iş kuracak olanlar ufak bir fark belirtmesinde yarar var.
Müşteri senin lokantana neden gelsin?
Tamam kalitem iyi dersin ama herkes diyor.
Benim spesiyalitem şu ürün dediğiniz zaman daha uygun olur diye düşünüyorum. Özellikler küçük işletmelerde.

Bostancı civarından geçerken bir deneyin bence :)

2 yorum:

melek hanım dedi ki...

Gittim,gördüm ve yedim.Yolum düştügünde sıksık ugramaya çalışıyorum özellikle.Ellerinize sağlık.Herkeze tavsiye ediyorum.Başarılarınızın devamını dilerim.

turkeytradee dedi ki...

İLGİNİZİ ÇEKECEĞİ İNANDIĞIM Türkiyede ilk defa uygulanan harika bir İŞ FIRSATI hakkında bilgilendirmek istiyorum.
ONLİNE EŞİ BENZERİ OLMAYAN BİR SİSTEM..!
Lütfen birkaç dakikanızı bu işi incelemek için ayırın.
Artık Herkez İnternetten Kazanacak !!
HAYATINIZDA DEĞİŞİKLİK İSTERMİSİNİZ…?

HEMDE PARASAL OLARAK ''0'' RİSK İLE…!

İnternet üzerinden çalışarak aylık olarak iyi gelirler elde etmek artık çok basit;
internet üzerinde yaptığımız,çalışmaları sizlerle paylaşmak ve internet alt yapımızı
sizlerede sunarak ,iyi gelirler elde etmenizi garanti ediyoruz.
peki bu kazancın nasıl olduğu internetten yüksek gelirlerin nasıl kazanıldığını
aşagıda size verdiğim linkteki formu doldurarak işin detaylarını öğrenebilirsiniz.

LÜTFEN CİDDİ ANLAMDA PARA KAZANMAK İSTEYEN KİŞİLER ÖN BAŞVURU FORMUNU
DOLDURDUĞUNUZ, TAKTİRDE SİZE TANITIM VİDEO LİNKİ
GÖNDERİLECEKTİR.HAYATINIZI DEĞİŞTİRECEK BİR FIRSATI SİZLERE SUNUYORUZ.
SİZE SADECE BİZE BİRAZ VAKİT AYIRMANIZ GEREKİYOR.
BOL KAZANÇ VE MUTLU BİR HAYAT DİLEĞİ İLE...

ÖN BAŞVURU FORMU LİKİ: Ayrıntılı bilgi için :
http://ortakheyecan.com/ortakgelir/scripts/signup.php?pid=441033
email: turkeytradee@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...